QuratuAinie♥
BlackWhite?



Assalamualaikum. Annyeong!. You'd stuck in my blog. Do follow and leave your big footprints at my tagboard. No Haters, Copycats and Anon here.

Round-Round



Story About Linkies Mine


Rectangle-Rectangle






Square-Square



Triangle-Triangle



Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Add Caption ! --'
Saturday 11 August 2012 | 10:06 | 0 BlackWhite

Assalamualaikum. Annyeong !. Ouhh. Penat wokk edit blog gua ni. Setelah berhempas pulas akhirnya siap jugakk. Hee. Dah lame kott tak update blog ni. Banyak story yang nak di story kann ni. 

Alhamdulillah dah genap 22 hari semua umat islam berpuasa. Aku dah tentu-2 tak penuh puasanya. Hee paham-2 jer lahh yerr, hal orang perempuan. Btw, tak lama lagi nak raya dah, seminggu jerr lagi. tak sabar rasanya nak dapatkan duit raya. Haha. Umur baya aku ni layak kerr nak dapat duit raya lagi. Kalau famili aku biasanya diorang bagi sape-2 yang masih belajar lagi. Tak kisahlahh yang sekolah menengah ker, yang IPTA kerr. Mesti akan dapat jugak duit raya. Tapi tengok jugak diorang tuh ikhlas kerr takk. Lepas habis jer cuti seminggu raya bulan sembilan nanti nak trial dah. Cuakk wokk. Trial SPM tuh. Walaupun trial jangan ambik mudah jer tau. Takpe, aku akan study betul-2. Akan fokus bila cikgu ajar kat depan kelas. Hahah tak tau lahh boleh buat kerr takk.

Nak tau takk. Sekarang ni aku minta gilerr yang teramat sangat dengan TAYLOR LAUTNER and ROBERT PATTINSON. Aku start minat diorang masa aku tengok Citer TWILIGHT dekat lappy aku. Apa, tak kenal diorang ? Haishh korang ni. Meh aku kasi tunjuk gambar diorang. 


Haa. Yang ni Taylor Lautner. Cute kann. Handsomee gilerr wokk. Dia ni dalam citer twilight dia berlakon sebagai JACOB. Aku suka tengok badan dia. Tuff gilerr. Kadang-2 bila dia senyum aku pun senyum sekali. Hehe.


Yang ni pulak Robert Pattinson. Yang ni pun citee gilerr. Plus Handsomee lagi. Dalam twilight dia memegang watak sebagai EDWARD CULLEN. Aku paling suka tengok kulit dia yang putih pucat tuh. Pastu bila dia senyum. Hmm. Memang menawan hati. Okaylahh, sampai sini jerr lahh yerr. Penat dah ni. Pape punn sori sebab suka buat entry tengah-2 malam buta. Papaii. ^^v






Older Post | Newer Post