QuratuAinie♥
BlackWhite?



Assalamualaikum. Annyeong!. You'd stuck in my blog. Do follow and leave your big footprints at my tagboard. No Haters, Copycats and Anon here.

Round-Round



Story About Linkies Mine


Rectangle-Rectangle






Square-Square



Triangle-Triangle



Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
"Jom Kenali KPOP Bloggers"
Wednesday 11 July 2012 | 04:06 | 2 BlackWhite


Assalamualaikum. Annyeong. Time for updating this ugly blog. Hakhak. xD Okay, update blog sebab nak join segmen yang interesting bagi seorang kpopers macam aku. Yang tak minat kpop tuh pergi main jauh-2. tarikh tutupnya sebelum bulan ramadhan. Kalau rasa nak join boleh click dekat banner yang beautifull tuh. :) Okay now to the question.

1. Group KPOP pertama yang korang minat ?

It's 2PM bebehh. :P

2. Lagu KPOP kegemaran korang. State two reasons kenapa korang suka lagu tu ?
Lagu yang pertama ialah I'LL BE BACK by 2PM, reasons dia sebab lagu ni lagu KPOP yang pertama sekali aku dengar aku terus jatuh cinta dengan KPOP dan group 2PM. Lagu kedua lagu HANDS UP by 2PM jugak. Reasons dia sebab lagu ni best and mv dia gempak pastu style diorang masa dalam mv tuh memang buat aku cair. Rasa nak pengsan pun ada kott.

3. Siapakah ultimate bias korang. Seorang saja. Tak boleh lebih.
Kenapa sorang jer ? Habis tuh yang lain-2 nak letak mana. -.- Jun.kay adalah seorang yang hardworking gilakk. Dia kalau buat sesuatu dia akan buat sungguh-2. Aku suka gilerr dengar suara dia kalau menyanyi. Feeling jerr. Lagu dia yang aku minat ada tiga, first sekali lagu ALIVE, second lagu RAINY DAYS yang dia feat dengan group ONEWAY tuh. Third lagu dia yang baru tuh LOVE...GOODBYE. :D

4. Group KPOP mana yang menjadi top 3 pilihan korang sekarang. 
Urrgghh. Banyak sebenarnya. Tapi yang top 3 tuh adalah 2PM, EXO-K, and BAP. ^^v

5. K-drama & variety show kegemaran korang ? 
2PM SHOW and CITY HUNTER.

6. Blog fanfiction manakah yang menjadi kegemaran korang ? State two reasons.
Sorry aku ada satu blog fanfiction jerr. Malas lahh nak cari lagi. Boleh pergi SINI. Okay, the reasons is first, blog ni banyak keluarkan news-2 about 2PM. Group yang paling aku sukaa. And satu lagi blog ni banyak upload gambar-2 2PM. Boleh jugak aku download gambar-2 tuh semua. Dah beratus-2 dah gambar diorang dekat handphone aku. Hee. :P

7. Adakah bias korang antara yang paling smart & sexy ? Tunjukkan gambar tersebut.

Sudah tentunya bias aku yang paling smart dan sexy di antara yang lain-2. Jun.kay bukan smart & sexy jer. Dia yang paling cutee, dia yang sungguh hot. Macam-2 lah ada dekat dia. Kalau boleh nak jerr kahwin dengan dia. Tapi aku tau itu semua takkan menjadi. ^^v





8. Jika korang seorang kpopers, masukkan photo barang atau koleksi kpop korang.


Ini poster yang aku tampal dekat dinding bilik aku. Ada banyak lagi sebenarnya tapi disebabkan dinding aku dah penuh aku malas nak tampal dah. -.-


Ni keychain yang aku beli. Ada lagi satu tapi dah patah lahh. urrgghhh. Sodehh T.T


Siapa yang kpopers tuh mesti tau ni majalah apa. Ni E-POP MAGAZINE lahh. Buat masa sekarang ni aku dah ada 12 buah buku epop ni. Haa. :D


Okay. Sila pusingkan kepala anda 90 darjah. Hee. ^^v. Ni kalendar 2012 yang aku dapat masa beli epop bulan satu hari tuh. Saja bukak bulan enam punya. Ada gambar 2PM. xD

Okay  now aku tag



Older Post | Newer Post