QuratuAinie♥
BlackWhite?



Assalamualaikum. Annyeong!. You'd stuck in my blog. Do follow and leave your big footprints at my tagboard. No Haters, Copycats and Anon here.

Round-Round



Story About Linkies Mine


Rectangle-Rectangle






Square-Square



Triangle-Triangle



Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Tiba-2 rindu dekat kau.
Monday 18 June 2012 | 01:46 | 0 BlackWhite



Assalamualaikum. Annyeong. Nak cakap ni. Seriously rindu someone yang dah lama aku lupakan. Tiba-2 jer dia tegur aku. Nama dia Mohd Sabrizal. Umur 17 tahun. Sama dengan aku. Dia ex aku masa aku form 3 dulu. Nak masuk dua tahun dah kitorang break tiba- dia tegur aku dekat facebook. Aku tak kenal dia sebab dia pakai facebook nama lain. So aku chat jer lahh dengan dia. Then dia tanya aku ingat dia lagi tak ? Aku cakap siapa. Tak ingat lah. Dia kata Ejal stay dekat tcj. Tiba-2 jer aku tersenyum. Aku tak tau kenapa. Terasa seronok pulak. Pastu dia tanya lagi kenapa aku sombong sangat masa kat terminal 1 hari tuh. Dia kata masa dalam wayang  aku duduk sebelah dia. aku cakap 'yaa memang ada orang lelaki duduk sebelah aku tapi dengan perempuan mana entah'. Dia kata memanglah. Dia takut nak tegur aku. *macamlah aku makan orang. Tegur jer lahh.

Then aku saja tanya soalan yang macam ni. "Awak sekarang dengan siapa" Then dia jawab "dengan budak hari tuh" Aku hanya mengeluh and just "ooowwhhhh". Dia pulak tanya pakai nombor apa sekarang. Aku cakaplah pakai nombor lama masa aku couple dengan dia tuh. Dia kata dia dah tukar nombor then dia mintak nombor aku. Aku bagi jer terus sebab niat aku nak berkawan balik dengan dia.  Pastu dia offline.

Haa. Sekarang ni aku tak tau kenapa aku asyik teringat kat dia and tertunggu-2 bila dia nak online facebook dia balik. Aku tau dia jarang nak online sebab biasanya dia online dekat cc jer. Aku rindu giler lah dekat dia. Terimbau semula kenagan-2 aku dengan dia. Saat-2 kitorang dating sama-2. Seronok sangat. Ada jugak rasa hati nak couple balik dengan dia tapi dia dah berpunya. Aku pulak baru lepas break. Sekarang ni tertunggu-tunggu dia call aku sebab aku dah bagi nombor aku kat dia kan. Aku harap boleh couple dengan dia balik. Hee. Kbaii. 




Older Post | Newer Post